"כששרים מכהנים מפגינים נגד ראש הממשלה – זה הזוי"

ישראל פרייא | צילום: עמוס בן גרשום לע"מ 1 Comment on "כששרים מכהנים מפגינים נגד ראש הממשלה – זה הזוי"
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי התראיינה הערב ב"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן, והתייחסה בהרחבה למצב הביטחוני בירושלים ולביקורת שמותחים פוליטיקאים בכירים בימין נגד התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "צריך לעשות הבדל ברור, כששרים מכהנים בממשלה, מפגינים נגד ראש הממשלה – זה דבר הזוי. כן לגיטימי להשמיע את עמדת הציבור שאותה מציגים ראשי רשויות ונציגי ציבור, ולהסביר את הקושי והסבל שאנחנו עוברים. התפקיד והאחריות שלנו כממשלת ימין לפעול ביד תקיפה".

"ראש הממשלה מתמרן בין הלחץ הפנימי והרצון לפעול בתקיפות, לבין דעת הקהל הבינלאומית. הפיגועים האחרונים צריכים לשרטט לנו קו אדום וברור, אין לנו שיג ושיח עם הרשות הפלסטינית, לא ננהל עמם כל שיחות על הסדרים ועל שלום, פניהם נשואות להקמת מדינה פלסטינית, והם לא יזכו לה לעולם". חוטובלי ביקשה להזכיר את האג'נדה שבשמה נבחרה הממשלה: "קיבלנו אחריות אחרי ההתנתקות, והכרזנו 'לעולם לא עוד', אנחנו צריכים להגביר בנייה בהתיישבויות, להוסיף חיים, ולחזק את הריבונות בהר הבית".

כשהמראיין ניסה למצוא את הפיתרון למצב המידרדר ברחובות ירושלים דווקא בהפסקת העלייה להר הבית, תקפה שר החוץ בטענה כי "מי שמעלה טיעון כזה, הוא מי שלא זכה לעלות להר הבית. רבנים רבים מתירים את העליה להר, כמובן בהתאם להלכה ובגבולות המותרים. התנועה האיסלאמית מממנת ופועלת כדי לדחוק את רגלי היהודים מכל ירושלים. הם מנסים לגרום לנו להרגיש שלא בנוח בבירתנו, בשנתיים האחרונות מרכז הכובד של הטרור עבר מיו"ש לירושלים בכוונת מכוון. מי שיוותר על הר הבית, יוותר בעתיד על חלקים נוספים ונרחבים ברחבי העיר".

אולי הגיע הזמן להתנתק ממזרח העיר והשכונות הערביות ?

"הרעיון של חלוקת ירושלים" לא יקום ולא יהיה. אין לו שום היתכנות בשטח. האם נרצה להגיע למצב שאוניברסיטת הר הצופים תהיה מובלעת בשטח עוין כמו המובלעת הירדנית ? האם, כלשונו של ראה"מ, נצטרך לנסוע לכותל המערבי עם נגמשי"ם וטנקים ? מציעה לכולם שלא לשקול אפילו את הרעיון. מה שאנחנו רואים כיום בירושלים הוא כאין וכאפס לעומת מה שנחווה עם רק נדבר על חלוקת ירושלים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כשמחבל דוקר יהודי בלי בושה זה הזוי כי ליפני הרצח הראשון בישראל של דהאן היה באמת בושה לרצוח אפי' עם סיבה מוצדקת!!!!!!!!!!!!!!!